Wednesday 4 January 2017

KEBERKESANAN MARKETING & BRANDING ROTI CAPAI TENDER SEKOLAH


itula penyebab Dila jarang update status di mana-mana media sosial kebelakangan ini. Ke hulu ke hilir dibawanya jenama Don's dan akhirnya,Dila baru dapat tender untuk supply roti di beberapa sekolah di sekitar bandar Kuala Terengganu.
.
Bukan sesenang untuk dapatkan kepercayaan produk kita dimata orang lain. Tambah2 kalo brand baru,kenala berusaha keras sikit.
.
Orang cakap pembuat roti ni ramai,dan banyak pesaing.tapi bagi Dila,kalo produk kita berkualiti serta da tertulis rezki tu milik kita,macamne pon tetap hak kita,betol tak?
.
Jika ditanya pasal produk Tepung Ezybaker,jadual marketing tepung segera Dila pon berjalan lancar.Agen-agen tepung giat berbisnes walaupon bukan musim perayaan.
.
Yang tinggal cuma masalah pengurusan roti dibawah jenama DON's pastries. Dila kena pantau secara menyeluruh disebabkan kekurangan pekerja bahagian roti diiringi peningkatan permintaan sekolah dan customer kini.sedikit penat tapi berbaloi2. Alhamdulillah.
.
semua ini Allah bagi untuk anak-anak. Amin.

Love,
Dila

#bloggerduniabisnesfadila
#founderezybaker
#founderdonspastries

No comments:

Post a Comment